19.06.2016.

Osvrt pjevača i čitača iz Sesveta na susret dječjih zborova u Karlovcu

Časne sestre Kćeri Božje ljubavi, kojoj pripadaju i naše sesvetske časne sestre, organizirale su susret dječjih župnih zborova 14. lipnja 2016. u Nacionalnom svetištu svetog Josipa u Karlovcu.

Članovi župnih dječjih zborova u svetište su pristigli oko 10 sati i družili se do 15 sati. Misao vodilja ovoga susreta je Sve za Boga. Tijekom susreta mladi pjevači i gosti saznali su kako su živjele Drinske mučenice, osobito dvije Hrvatice, s. Marija Jula Ivanišević i s. Marije Bernadeta Banja. Mladi pjevači okupili su se u crkvi svetog Josipa i misnim slavljem započeli ovaj susret. Na susretu je sudjelovalo pet dječjih zborova iz Petrinje, Svetog Ilije, Križevaca, Sesveta i Karlovac te biblijska skupina iz Koprivnice i skupina mladih čitača iz Sesveta.

Ljepota dječjih glasova ispunila je svetište, radosno, iskreno i od srca djeca su zahvalila Bogu. Zborovi su se predstavili dvjema pjesmama. Naše Latice ljubavi pod vodstvom časne sestre Brigite Badanjak izvele su pjesme Cijeli svijet i Ljubav i radost.

Nakon smotre djeca su ručala i družila se u dvorištu svetišta. Ni nekoliko kapljica kiše nije pokvarilo veselo raspoloženje pjevača, animatora, časnih sestara i roditelja. Osim časne sestre Brigite o našim mladim zborašima brinula se časna sestra Dragica Šekerija, mali zboraši su se razveselili i ponovnom susretu s časnom sestrom Lajdom Marki koja sada djeluje u svetištu svetog Josipa.

Ovaj prekrasni susret mladi pjevači i čitači iz Sesveta završili su u razgledavanju Turnja uz malu poduku o Domovinskom ratu. U autobusu na povratku prema Sesvetama bilo je veselo i raspjevano, pjevale su se duhovne i domoljubne pjesme. Danas su mladi pjevači živjeli za Boga, za obitelj i domovinu, nadamo se da će tako i nastaviti po zagovoru svetog Josipa, zaštitnika Crkve i naroda u Hrvata.

Marina Rezo

Novosti i događanja - Sve